wandeling van Albufeira naar Praia de Oura - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu wandeling van Albufeira naar Praia de Oura - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

wandeling van Albufeira naar Praia de Oura

Door: Peter Evegroen

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

15 November 2022 | Portugal, Albufeira

Lekkere lange wandeling gemaakt vandaag. Het weer was niet heel geweldig hoewel koud was het zeker niet. We hebben weer over enge paadjes gelopen langs de rotsen. Niet zo heftig als eerder maar toch blik op oneindig en voetje voor voetje doorlopen. Lekker geluncht in Praia de Oura. In het restaurant een heel leuk gesprek gehad met een stel uit Vancouver.

• 15 November 2022 - 21:38

André:

Mooi. Maar pas op met gevaarlijke rotsen. Een val is soms fataal. En hulp niet in de buurt. Sorrie voor bangmaken. [e-1f60a]

Genieten maar. André. Groeten van Theo

• 16 November 2022 - 08:45

Tante Trudy:

Ik denk het zelf de als Andredoe A,uB voorzichtig met die mooie maar gevaarlijke rotsen !!neem liever een andere weg.

lieve groeten van een bezorgde oude Tante xxxxTante Trudy

• 16 November 2022 - 16:42

Joke:

Ik ik ben het helemaal eens met de reactie van hierboven !

Ga maar geen rare capriolen uithalen , jullie moeten weer heel thuis komen !!