Kangaroo Valley en The Blue Mountains - Reisverslag uit Blackheath, Australië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Kangaroo Valley en The Blue Mountains - Reisverslag uit Blackheath, Australië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Kangaroo Valley en The Blue Mountains

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

22 November 2009 | Australië, Blackheath

Twee dagen rijden door mooie groene dalen. Het achterland van de miljoenenstad Sydney. Dat de big city in de buurt is merken we aan de "drukte" op de wegen en in de plaatsjes. Leuke dorpjes met name in Kangaroo valley. Traditionele plaatsjes waar de tijd 50 jaar stil lijkt te hebben gestaan. De tweede dag rijden we de Blue Mountains in. Een echt drukke vierbaans verkeersader dwars door een prachtige natuurlijke omgeving. De hoogtepunten zijn geweldig mooi de entourage erom heen super toeristisch en ouderweds druk. Er staat een hete, harde en kurkdroge wind. Er zijn een aantal bushfires gaande in de Blue Mountains. De langere wandelroutes zijn afgesloten. Alle belangrijke toeristische punten zijn toegankelijk. The Three Sisters zijn prachtig. We eindigen vandaag vroeg in de middag op een mooie camping in Blackheath, en doen eens lekker niets bijzonders. Morgen maken we de route door de Blue Mountains af en sluiten dan de dag af met een bezoekje aan een stel oude bekende uit Den Haag die nu ongeveer 1 jaar geleden naar Australië zijn geëemigreerd. Dan het laatste hoofdstuk alweer, Sydney.

• 22 November 2009 - 11:56

Aat Stans:

nauh tot gauh in dehaag
    en nog veel plezier daar in Sydney

kus kus AaS

• 22 November 2009 - 13:43

André:

Bijna terug in de echte wereld. Met Balkenende en Bos. Heerlijk ook.
    Maar eerst nog Sydney.
    Vreugde en genot!!

• 23 November 2009 - 19:43

Joke:

leuk dat je bij wanda langs geweest bent ,nog veel plezier voor de laatste dagen ,liefs van ons

• 28 November 2009 - 12:21

Wanda:

Jeetje, ik weet niet wat ik hoor, de laptop gecrashed? Gelukkig hebben jullie foto's op het weblog gezet. Ik vond het leuk dat jullie langs kwamen bij ons in Cranebrook, ik zal jullie de foto sturen van ons aan tafel.
    X Wanda