Van Adelade naar Port Augusta 21-10-29 - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Van Adelade naar Port Augusta 21-10-29 - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Van Adelade naar Port Augusta 21-10-29

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

21 Oktober 2009 | Australië, Port Augusta

Vandaag de auto opgehaald in Adelaide en naar Port Aagusta gereden. Een fantastische car, groot en met alles erop en eraan. Alleen het stuur zit aan de verkeerde kant. Door de wijngebieden gereden. Een heerlijke wandeling gemaakt en wijnboer bezocht. Wijnen geproeft en een flesje gekocht. Heerlijke wandeling overigens door een nog steeds prachtig groene natuur. Naar mate we Port Augusta naderen wordt het allemaal al een stuk droger. Heerlijk gegeten, Goed hotelletje, We hebben zin in morgen de echte outback met bestemming Cooper Peddy een snoeiheet stadje met opaal mijnen. Dus later meer

• 21 Oktober 2009 - 12:22

André:

Na een flesje denk ik ook soms dat het stuur aan de verkeerde kant zit.
    Take care en veel plezier!

• 21 Oktober 2009 - 13:25

Gerda Bouwens:

Ik ben stinkend jaloers, maar ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben. Geniet ervan.

• 22 Oktober 2009 - 11:50

Aad Van Onselen:

Ey Annelies en Peter,
    Heel erg leuk jullie reis zo te volgen. Hier is het oprecht herfst en ervaar zo toch een stukje zomer. Mooie foto's! Take care en genietze. Aad