Karlsruhe - Reisverslag uit Karlsruhe, Duitsland van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Karlsruhe - Reisverslag uit Karlsruhe, Duitsland van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Karlsruhe

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

21 Juni 2011 | Duitsland, Karlsruhe

Als ik dit schrijf zitten we in hotel Laub. In de buurt van Karlsruhe. Napoleon heeft nog gelogeerd in dit hotel schrijven ze in de folder. Oostenrijk was een belevenis. Van de twee bergpassen hebben we alleen de Reschenpas beklommen. De Arlbergpas zijn we naar boven gegaan met de bus. De afdaling was indrukwekkend. Geen een, twee drietje deze reis. Duitsland is groen, donkergroen. Veel stadjes met van die vakwerkhuizen. Veel bier en worst. We slapen voornamelijk in hotels. Op dit moment hangt onze tent buiten te drogen. Het slechte weer houdt aan tot na het weekend. Als de voorspelling uitkomt hebben in drie en halve week geen droge dag gehad. Alleen Rome was het volop zonnig. Al met regelmatig de zon gezien maar vooral ook regen. Zwaar "k" In Pfunds in Oostenrijk hebben we onze vrienden Marian en Frits ontmoet. We hebben gezellig samen gegeten. Zij zitten inmiddels ver in Italië. Wij rijden morgen het Rheingebied in. We hopen op omstandigheden die het mogelijk maken om nog wat van de omgeving te kunnen zien.

• 22 Juni 2011 - 06:39

Sil:

De laatste lootjes van deze geweldige prestatie. Jammer van het weer. Zet hem nogeven op. Liefs, Sil.