Bodensee - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Bodensee - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Bodensee

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

18 Juni 2011 | Italië, Rome

We zitten in Friedrichshaven aan de Bodensee. 2 grote Alpenpassen gepasseerd. Gisteren gekampeerd in Bregenz. Vanmorgen even een blik kunnen werpen op de seebuhne van de Festspiele. Fantastisch.
De Arlberpas (1720m) hebben we de bus naar de top genomen. De afdaling was geweldig. Het is wel zwaar. Het onbestendige weer draagt daar aan bij. Het is een geweldige kick om op je fietsie tussen de Alpenreuzen te zitten. Vandaag eerder gestopt vanwege zeer veel regen. Morgen wordt het weer beter maar we lopen wel iets uit de planning. Morgen de Swabische alpen door richting Rhein.

• 19 Juni 2011 - 09:28

Aat Stans:

Ik heb mooie herineringen aan de Seebuhne van de Festspiele aan de mooie superschone Bodensee, veel gefietst daar 2 jaar geleden met Henk.
    Hebben jullie Frits en Marianne ontmoet ?
    Op naar NL wij hopen wind mee jullie komende tijd.
    Kuskus AaS

• 20 Juni 2011 - 07:08

Sil:

Wat en kanjers, twee Alpenreuzen. Das pas fietsen. Komen jullie echt al over 5 dagen terug. wat is dat snel gegaan. Ben benieuwd of jullie Marian en Frits nog gaan ontmoeten. Heeeel veel fietsplezier en nu toch maar eens flink mooi weer. Liefs, Sil.

• 20 Juni 2011 - 07:11

My Ha:

Gruss Gott (zeg men daar in Zuid-Dtsl.), Peter en Annelies!
    Jullie hebben al de halve weg achter de rug, wat een prestatie! Nou ja, het stukje met de bus... vooruit dan maar... ;)
    Jammer dat het weer tegenvalt. Ik wens jullie nog heel veel sterkte en plezier toe!