Verona - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Verona - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Verona

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

10 Juni 2011 | Italië, Rome

Weer een prachtig stad met veel oude Romeinse overblijfselen zoals het schitterende amphitheater. Het wordt nog volop gebruikt voor opera's en popconcerten. Verona is overzichtelijk en dat maakt wat ons betreft de stad aantrekkelijker dan Rome. We dachten dat we het wel gezien hadden met die ouwe gebouwen maar Verona is de slagroom op de taart. Kort ritje vandaag. Lekker weer met een forse bui tussendoor. Vanavond slapen we in een caravannetje. Morgen richting Garda en de Alpen.

• 12 Juni 2011 - 14:55

Paul:

Diep respect voor dat dagelijkse gefiets van jullie. En dan bovendien nog in staat zijn te genieten van wat je ziet. Verona hebben we inmiddels bovenaan het verlanglijstje gezet. Er zijn er meer die daar zo enthousiast over zijn. Veel plezier, ook in de regen.

• 14 Juni 2011 - 11:57

Sil:

Hallo helden,
    Jullie hebben er al een heel eind op zitten. Veel kilometers per dag! Jammer van het slechte weer. Helaas kan het in het voorjaar aardig gieten. Wat heeft italie toch een mooie steden hè. Nu richting de meren en de alpen. Heel veel succes. Schieten Marian en Frits ook al zo op? Leuk om ze straks te ontmoeten. Zet hem op.