Ferrara - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Ferrara - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Ferrara

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

08 Juni 2011 | Italië, Rome

Beetje laat aangekomen op een camping in Ferrara. Alleen even door de stad gefietst. 't Was een warme dag met 's-middags een enorm onweer. Annelies durfde het niet aan om door te fietsen. We hebben het ergste uitgezeten in een van de vele Itiliaanse koffiebarretjes. Al de kroegen zijn bevolkt met de itiliaanse heren van leeftijd. Drukte maken is hier niet aan leeftijd gebonden. Die luitjes ouwehoeren wat af en op een geluidsniveau dat je gaat denken de firma Beter Horen hebben ze hier niet nodig (of juist wel). Vlakke etappe vandaag. Door de Po-vlakte. Beetje saai agrarisch gebied. Ruim 90 km. We beginnen inmiddels aardig warm te lopen.

• 08 Juni 2011 - 19:49

Els:

Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje opknapt. Wel moedig hoor zoveel km's per dag. En dan de Alpen straks. Ben benieuwd naar jullie route.
    De tekenclub is natuurlijk erg rustig zonder jou Peter, ha, ha en dat blijft dus voorlopig zo?
    groetjes, Els

• 08 Juni 2011 - 20:25

André:

Schitterend al die italiaanse middeleeuwse architectuur. Ik moet toch ook echt die kant 'ns op (met auto dan maar).
    De Po-vlakte schijnt flink saai te zijn (de naam zegt al veel) maar dat scheelt geklim! Toch? Sterkte en geniet André