Thuis - Reisverslag uit , van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit , van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

28 Juni 2011 | ,

We zijn weer in Den Haag. De laatste 75 km in Duistland waren voor de middag gefietst. Wisselstoringen bij de NS. Iedereen de naar het westen moest in één enkele NS wagen gepropt. De gehele reis van Roermond naar Den haag met de fiets in de hand op een te druk niet voor een fiets geschikt tussen balkon van de trein gestaan. Het maakte allemaal niet we waren na een paar uurtjes weer thuis.
Het weer was de laatste middag van de reis fantastisch. Zonnetje en windje mee. Zo zie je maar niets is zo onvoorspelbaar als het weer. De toegift was geweldig. Jammer dat we niet als de Romeinen in weergoden meer geloven. Ik had voor zeker een hele koe geofferd.We zijn tevreden, het doel is bereikt en we hebben veel meegemaakt en gezien. Aanrader, ja vooral doen als de lichamelijke conditie het toelaat. Het zet de status van je lichamelijke als geestelijke leven weer even in het juiste perspectief. Voor een echt vakantiegevoel is een weekje fietsen aan de Loire in juli waarschijnlijk meer geschikt.
Tenslotte.
We hebben het fietsen weer even gehad. Volgend jaar weer is wat anders. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Wie weet?

• 28 Juni 2011 - 08:35

Sil: