Nierstein am Rhein - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Nierstein am Rhein - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Nierstein am Rhein

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

23 Juni 2011 | Duitsland, Nierstein

We zijn gearriveerd aan de Rijn. Na al die bossen en heuvels is deze afwisseling welkom. Gisteren waren we in Ladenburg. Daar hebben we onze vrienden Kees en Margreet ontmoet. Zij waren op terugweg met de camper uit Kroatië. Samen gegeten en gedronken. Het was gezellig. We hebben alvast een deel van de bagage meegegeven. De laatste etappe wat minder mee te zeulen. Morgen zakken we de Rijn verder af en hopen maandagavond Nederland te bereiken. Vanavond gaan we een flesje locale wijn koud maken.

• 23 Juni 2011 - 17:03

Els:

Wat een prestatie! En een beetje pech met het weer.
    Als jullie thuis komen wordt het hier mooi weer. Maar misschien pakken jullie toch nog een paar mooie dagen mee.
    Veel plezier en sterkte met de laatste loodjes.

• 23 Juni 2011 - 17:23

Stans Aat:

Zie jullie snel weer hier wij vinden het knap we hadden in italie al de trein gepakt. Het gras is hier inmiddels ook weer groen wil jullie vragen of je zin hebt in een stukje fietsen volgende week .
    Tot volgende week dan maar
    kuskus AaS

• 23 Juni 2011 - 17:51

André:

Super dat jullie volhouden. Lijkt me allemaal mooi en leuk MAAR niet in de regen (of kou). Nu een boek uitgeven
    Spartaans door Europa oid.
    Sterkte met het laatste stuk.

• 23 Juni 2011 - 19:10

Sil:

Nog even volhouden!!

• 25 Juni 2011 - 11:13

Alice:

Jullie hebben echt karakter en doorzettingsvermogen. Klasse!! Nog een klein stukje, zondag begint de zomer weer in Nederland.