Am Rhein "dies und das" - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu Am Rhein "dies und das" - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Annelies & Peter Evegroen - WaarBenJij.nu

Am Rhein "dies und das"

Door: Peter en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies & Peter

25 Juni 2011 | Duitsland, Nierstein

Als ik dit schrijf zitten we al weer geruime tijd in het ziekenhuis van Boppar am Rhein. Annelies is twee dagen geleden door een wesp net onder haar linker oog gestoken. Dit is inmiddels een enorme zwelling geworden. Daar moesten toch even naar laten kijken en nu ligt Annelies aan het infuus met medicamenten. Niet schrikken, niet ernstig maar wel pijnlijk en vervelend natuurlijk. De afgelopen nacht hadden we een heel aardig hotel in st. Goar. Wij hadden een beetje oudbollig idee over het Rijntoerisme maar het is hier inderdaad héél mooi. We hopen vandaag nog wel een stukje te kunnen fietsen. Understatement: het zit even niet mee deze fietstrip.

• 25 Juni 2011 - 08:30

Walko Annemiek Iris:

Wat een pech, hoop dat het snel beter gaat Annelies, STERKTE!

• 25 Juni 2011 - 08:49

Bar, Timo En Mika:

Wil je ons niet zo laten schrikken!! Dit is ook wel een pech vakantie he? We hopen dat de zwelling snel minder wordt en dat jullie weer snel thuis zijn. Dk

• 25 Juni 2011 - 13:02

André:

O jee shit. Zouden jullie de laatste loodjes niet beter met de trein kunnen doen.? Die schijnen daar ook te rijden! De vooruitgang stond niet stil. Veel wijsheid gewenst!

• 26 Juni 2011 - 06:14

Joke:

dat is zeker even schrikken hoor en als het niet gaat met je oog stap dan inderdaad maar lekker op de trein hoor .Morgen word het hier wel beter met het weer en ongeveer 25gr dus misschien ook bij jullie , nu veel sterkte de laatste km .groetjes van ons

• 26 Juni 2011 - 20:57

Sil:

Wat zal dat een pijn gedaan hebben en doen. Hoop dat jullie nog een lekker stukje pijnloos en ontspannen kunnen fietsen. Dat is een leukere afsluiting. Tot bels.